viernes, 31 de octubre de 2014

What are #Click, ClickStream, #ClickThroughRate - #CTR, #ClicktoCall?

Click (Respuesta, Actuación, Presión sobre el ratón)
Respuesta del usuario ante una anuncio. Métrica de la reacción de un usuario frente a un anuncio o hipervínculo en Internet.

Click (Answer, Performance, Pressure on the mouse) 
User response to an ad. Measuring the reaction of a user from an advertisement or Internet hyperlink. 



Click Stream (Rastreo de clic)
Ruta electrónica que sigue un usuario mientras navega en un mismo sitio web. Conjunto de datos informativos que describen la secuencia en la actividad entre el navegador de un usuario y cualquier otro recurso de Internet, por ejemplo un sitio web o el ad server de un tercero. Esta información puede ayudar a los propietarios de los sitios web a entender la manera en que los usuarios usan sus sitios y cuáles son las páginas más utilizadas.

Click Stream (click tracking) 
Electronic path a user while browsing in one website. Informative dataset describing the sequence in activity between a user's browser and any other Internet resource, such as a website or a third party ad server. This information can help owners of websites to understand how users use your site and what pages are most used. 



Click Through Rate - CTR (Índice de Clic)
El índice de clic es el porcentaje de impresiones publicitarias sobre las que un usuario ha hecho clic. Nº de clics / Nº de impresiones x 100.

Click Through Rate - CTR Index (Click) 
The click rate is the percentage of advertising for which a user has clicked impressions. Number of clicks / number of impressions x 100. 



Click through rate
La Proporción de clics o Ratio de cliqueo (en inglés Click Through Ratio, abreviado CTR) es un indicador para medir la eficacia de una campaña de publicidad online. La proporción de clics se obtiene dividiendo el número de usuarios que pulsaron una pieza publicitaria entre el número de impresiones mostradas de la misma, expresado en tanto por ciento.

Click through rate 
The Click-through rate or click-Ratio (English Click Through Ratio, abbreviated CTR) is an indicator to measure the effectiveness of an online advertising campaign. The proportion of clicks is obtained by dividing the number of users who clicked an advertising piece between the number of impressions shown thereof, expressed in percent. 



Click to Call
Funcionalidad que permite que al hacer clic sobre un anuncio se genere, automáticamente, una llamada de teléfono. Normalmente se utiliza para mejorar y proporcionar un mecanismo de respuesta directa en un anuncio.

Click to Call 
Functionality that allows clicking on an advertisement will automatically generate a phone call. Normally used to improve and provide a direct response mechanism in an advertisement. 



Click to Play

Formato publicitario basado en una imagen estática colocada sobre el player de vídeo alentando al usuario a hacer clic sobre dicha imagen y poder ver el video.

Click to Play 
Advertising format based on a static image placed on the video player encouraging the reader to click on this image to view the video.

Welcoming chinese Guests (Bienvenidos turistas chinos)

Cómo acoger a un turista chino en un Hotel

identifying your #audience in #SocialMedia (La identificación del #público en #SocialMedia)

Social media infographic: identifying your audience

http://www.telegraph.co.uk/sponsored/business/sme-home/11145529/social-media-infographic.html

Everyone knows that social media is an important tool in business, but which platforms are more effective for your target market?

All figures from Pew Research Center, January 2014 
Gazing across the overcrowded spaces of social media, any business owner would be forgiven for emitting a plaintive wail as they wonder where on earth their target market is.
Traditional marketing demographics feel slightly redundant; it's often difficult to know where the young mothers are, where the students are, where the wealthier older people are hanging out.
Thanks to polling from organisations such as Pew, we have broad indications of who spends time where: there are more women than men on Facebook, for example, while the reverse is true of Twitter; Instagram is undeniably a youth phenomenon, while a high proportion of big earners use LinkedIn – although, as the figures show, they've not been logging in often.
The number of people using these services is so colossal that to talk about their typical demographic is meaningless – after all, the primary aim of most of them is to appeal to everyone, across the board. “Pinterest may skew towards women, and Tumblr towards youth,” says Robin Grant, Global MD of social media agency We Are Social, “but most of the platforms are so big that you can find representatives of your target audience on any of them.”

All figures from Pew Research Center, January 2014
So how to find them? Most services offer few clues as to the gender or age group of an individual user (although Twitter's new analytics platform claims to be able to detect the gender of a user, even if it's not specifically stated.)
The big exception of course, is Facebook, a service that has accumulated an extraordinary amount of data about us and our preferences. “Facebook has some very interesting targeting options,” says Grant, “that are much more granular than traditional methods.”
But according to Lilach Bullock, co-founder of digital marketing agency commsaxis.com, the competition for eyeballs is making it harder to find a Facebook audience. “It's a challenge for bigger businesses as well as smaller ones,” she says. “It's still a very good platform, but it's hard for anyone who doesn't have an advertising budget. They have to be more creative about what they're doing.”
Social media no longer sees us categorised according to what we are (C1, female, etc) and then targeted according to a set of assumptions about what we might like. Instead, brands have an idea of what we actually like – because we've willingly surrendered that information to the service. As a consequence, finding an audience becomes more about studying behaviour.

All figures from Pew Research Center, January 2014
“The companies who apply an old-school marketing approach to the internet are ignoring the fact that social media is the best market research platform in the world,” says Bullock. “For example, we see young people engaging with Instagram, understanding hashtags and leveraging them to reach out and make connections. Brands should be understanding that and listening,” Grant agrees.
“The power of social media is your ability to build an audience over time that you speak to on an ongoing basis,” he says. “It's a more conversational form of marketing that's much less about reaching large numbers in one go.”
If that seems like much harder work than the old way, you're not wrong – although Grant emphasises that it's still important to make the right strategic decisions about where to position yourself initially. “If you're a retailer selling aesthetically pleasing products,” he says, “Pinterest is absolutely the place for you, whereas if you're a financial services brand it certainly isn't.”

All figures from Pew Research Center, January 2014
It's also important to remember how quickly the landscape can change, and respond to those changes; LinkedIn, for example, has seen a big upswing in engagement since Pew's research was carried out, thanks to a Facebook-like deployment of shareable content. “To a certain extent,” says Grant, “a lot of the social networks are learning from one another and adopting each other’s tactics. This allows businesses to use content across multiple sites.”
But the new model is evidently about looking carefully for your audience, rather than broadcasting to who you think it is. “And there are so many tools to help you do that,” says Bullock, “including Radian6, Shoutlet, Hootsuite and so on. Most agencies will be using these tools to try to work who where an audience is, to understand it – and, most importantly, to listen to it.”

Infografía medios de comunicación social: la identificación de su público 
Todo el mundo sabe que los medios sociales es una herramienta importante en los negocios, pero que las plataformas son más eficaces para su mercado objetivo? 

Todas las cifras del Pew Research Center, 01 2014 
Por Rhodri Marsden10: 32AM BST 09 de octubre 2014 
traducido Federico Dilla 
Encuentra consejos de los medios más sociales y puntos de vista »
Mirando a través de los espacios de hacinamiento de los medios sociales, cualquier propietario de negocio sería perdonado para emitir un gemido lastimero mientras se preguntan dónde en la tierra de su mercado objetivo es. 
Demografía de marketing tradicionales se sienten un poco redundante; a menudo es difícil saber por dónde los jóvenes son madres, donde los estudiantes son, donde las personas más ricas de más edad están colgando hacia fuera. 
LEA: Los medios sociales para las PYMES - ​​es todo acerca de la participación 
Gracias a la votación de organizaciones como Pew, tenemos amplios indicios de que pasa el tiempo donde: hay más mujeres que hombres en Facebook, por ejemplo, mientras que lo contrario es cierto en Twitter; Instagram es sin lugar a dudas un fenómeno juvenil, mientras que una alta proporción de los grandes perceptores de uso de LinkedIn - aunque, como muestran las cifras, que han no se han de iniciar sesión a menudo. 
El número de personas que utilizan estos servicios es tan colosal que para hablar de su demográfica típica no tiene sentido - después de todo, el objetivo principal de la mayoría de ellos es hacer un llamamiento a todo el mundo, en todos los ámbitos. "Pinterest puede sesgar hacia las mujeres, y Tumblr hacia la juventud," dice Robin Grant, MD Global de la agencia de medios de comunicación social We Are Social, "pero la mayoría de las plataformas son tan grandes que se pueden encontrar representantes de su público objetivo en cualquiera de ellos. "

Todas las cifras del Pew Research Center, 01 2014 
Entonces, ¿cómo encontrarlos? La mayoría de los servicios ofrecen pocas pistas sobre el grupo de un usuario individual de género o edad (aunque plataforma de nuevos análisis de Twitter afirma ser capaz de detectar el sexo de un usuario, incluso si no se declaró específicamente.) 
La gran excepción, por supuesto, es Facebook, un servicio que se ha acumulado una cantidad extraordinaria de datos sobre nosotros y nuestras preferencias. "Facebook tiene algunas opciones de focalización muy interesantes", dice Grant, "que son mucho más granular que los métodos tradicionales." 
LEA: tweeters Top negocio 
Pero de acuerdo con Lilach Bullock, co-fundador de la agencia de marketing digital de commsaxis.com, la competencia por los globos oculares está haciendo más difícil encontrar un público de Facebook. "Es un reto para las empresas más grandes, así como los más pequeños," dice ella. "Sigue siendo una plataforma muy buena, pero es difícil para cualquier persona que no tiene un presupuesto de publicidad. Tienen que ser más creativo sobre lo que están haciendo ". 
Medios de comunicación social ya no nos ve clasifican de acuerdo a lo que somos (C1, femenino, etc) y luego dirigido de acuerdo con un conjunto de supuestos acerca de lo que nos gustaría. En lugar de ello, las marcas tienen una idea de lo que realmente gusta - porque hemos rendimos voluntariamente esa información al servicio. Como consecuencia de ello, la búsqueda de una audiencia se vuelve más acerca de estudiar el comportamiento. 

Todas las cifras del Pew Research Center, 01 2014 
"Las empresas que aplican un enfoque de marketing de la vieja escuela a internet están ignorando el hecho de que los medios sociales son la mejor plataforma de investigación de mercado en el mundo", dice Bullock. "Por ejemplo, vemos a los jóvenes que participan con Instagram, la comprensión de hashtags y aprovechando que extender la mano y hacer conexiones. Las marcas deben entender que y escuchar ", de Grant está de acuerdo. 
LEA: Cómo su negocio en línea a prueba de futuro 
"El poder de los medios sociales es su capacidad para construir una audiencia en el tiempo que usted hable con en forma permanente", dice. "Es una forma más coloquial de marketing que es mucho menos de llegar a un gran número de una sola vez." 
Si eso parece como el trabajo mucho más difícil que la vieja manera, usted no está mal - aunque de Grant hace hincapié en que sigue siendo importante para tomar las decisiones estratégicas correctas sobre dónde posicionarse inicialmente. "Si usted es un minorista que vende productos estéticamente agradables", dice, "Pinterest es absolutamente el lugar para usted, mientras que si usted es una marca de servicios financieros que sin duda no lo es." 

Todas las cifras del Pew Research Center, 01 2014 
También es importante recordar lo rápido que el panorama puede cambiar y responder a esos cambios; LinkedIn, por ejemplo, ha visto un gran repunte de la participación desde la investigación de Pew se llevó a cabo, gracias a un despliegue Facebook-como de contenido compartible. "Hasta cierto punto", dice Grant, "muchas de las redes sociales están aprendiendo el uno del otro y la adopción de tácticas de cada uno. Esto permite a las empresas utilizar el contenido a través de múltiples sitios ". 
LEA: La difícil situación de las empresas medianas 
Sin embargo, el nuevo modelo es, evidentemente, trata de mirar con cuidado para su público, en lugar de la radiodifusión a que usted piensa que es. "Y hay tantas herramientas para ayudarle a hacer eso", dice Bullock, "incluyendo Radian6, Shoutlet, Hootsuite y así sucesivamente. La mayoría de las agencias van a utilizar estas herramientas para tratar de trabajar que cuando un público es, a lo entienden - y, sobre todo, para escuchar a la misma ".

errores en #Linkbuildin

Errores frecuentes en Linkbuilding

jueves, 30 de octubre de 2014

Nine innovations that have transformed commerce

Nine innovations that have transformed commerce 


Currently, the retail sector is a hotbed of innovation that has many emerging technologies, such as contactless payment, trade through mobile or internet of things. They all promise to transform the way business is done. 
The retail sector is, for several reasons, the most dynamic to work today, but this focus on innovation is not new retail innovation and have always gone hand in hand. 

Consider, for example, the bar code. Just 60 years ago, a group of black and white lines revolutionize promised when they were patented in 1952, the way that retailers managed stocks and serve their customers. However, not everyone seemed to agree. Sceptics retailers preferred vendors continue writing his hand prices. 
It took over 20 years to convince sellers to give an opportunity to the barcode. It was the June 26, 1974, when the first shop I used to scan a product in Cincinnati, United States: a pack of Juicy Fruit Gum Wrigley s is now exhibited at the Smithsonian Institution in Washington, DC?. 
Technological advances and changes in consumer behavior, strengthened by new appliances and media, yet transformed the retail world today. Here are nine other innovations that have revolutionized the retail experience in the last 40 years or just starting to change are discussed. 
1. Markets online 
This year, online shoppers spent more than $ 1.5 billion worldwide, a figure that continues to rise. The popularity of the web for shopping has been fueled in part by the development of online marketplaces, which allow the retailer to sell internationally, reach new audiences and compete with established players in the market. 
Rakuten launched its online primermercado, Rakuten Ichiba, May 1, 1997. Sites like this help small online businesses, offering access to a much broader customer base and needed to sell electronic infrastructure. 
2. Social Networks 
Another recent innovation that has changed the retail world is social networking. More than 40 percent of consumers use social networks Facebook, Twitter, Pinterest- to recommend products that have been tested, according to our study. 
In addition to influencing purchasing decisions, social networks offer retailers the ability to gather feedback from users about new products and services. With Facebook, reaching over 1,000 million users since its launch on February 4, 2004, it is clear that social networks are here to stay. 
3. Mobile commerce 
1,500 million consumers used a mobile device or tablet to make a purchase this year, representing more than 204,000 million dollars in sales. It is expected that this figure will double to reach 516,000 million in 2017, when the mobile commerce celebrate its 20th anniversary. 
The first time a mobile phone is used to make a purchase was in 1997 in Helsinki, Finland, where two vending machines for Coca-Cola were configured to accept payments via SMS. Now, mobile is becoming increasingly important for retailers to interact, support and sell to buyers, both in physical stores and online through mobile applications and websites canal. 
4. Big data 
In retail, the eureka moment came on February 13, 1995, when British supermarket Tesco launched the first loyalty program based on cards, capable of identifying interesting patterns in consumer behavior. Now, almost 20 years later, retailers worldwide can buy and analizarmás data than ever, and the information obtained influences all aspects of retail, from decision making to marketing promotions and store design . 
5. The Internet of Things 
The Internet of things is based on the idea of connecting everyday objects to the Internet. It was first proposed by Mark Weiser in September 1991. Just over 20 years later, the Internet of things is a reality, with a global market of connected objects that reached a value of 1,900 million dollars last year. As more objects are connected, this market is expected to reach 7,100 million dollars in 2020. 
6. Geolocation (beacons) 
In 1994, researchers at Ericsson invented a way to connect mobile devices to accessories wirelessly, which later became known as Bluetooth. 20 years later, a version of lower power Bluetooth beacons used to transmit location-based messages from mobile devices. 
Besides helping retailers to reach shoppers with relevant offers and promotions based on the locations of customers inside the store, beacons offer businesses a lot of data and new insights into shopper behavior they enable better decisions when planning the stocky design stores. 
7. Cashiers self 
Invented by Dr. Howard Schneider to reduce waiting times for payment, the first self-service machines were introduced in a shop Price Chopper in Clifton, New York, in 1992. 
More recently, these self-service machines have become a common sight in supermarkets and shops, quadrupling their numbers since 2008. Later this year is estimated to number some 430,000 ATMs worldwide self. 
8. Drones 
The civilian use of unmanned aircraft is taking off, as companies are considering how they might use to make deliveries of products and provide important services such as wireless Internet, to remote places. 
For retailers, the drones have enormous potential to deliver faster and cheaper, which is why it is expected that the market for these unmanned aircraft can exceed 400 million in 2020. 
9. 3D Printing 
Now that the price of 3D printers is becoming more affordable and a number of key patents expire this year, a larger number of 3D printing products are coming to market. This gives retailers an excellent opportunity to produce customized products ordered from the same store. However, these printers also worry some sectors may have the ability to counterfeit products. 
To meet future challenges, retailers must trabajarmano hand with manufacturers to ensure that these opportunities are exploited while protecting intellectual property. 

Marc Vincent. CEO of Rakuten Spain. 

traducido por Federico Dilla

Read more: Nine innovations that have transformed commerce - elEconomista.es http://www.eleconomista.es/interstitial/volver/198625822/tecnologia/noticias/6084533/09/14/Las-nueve-innovaciones-que-han-transformado-el-sector-del-comercio.html#Kku8VDjLsw4bRfyA


Las nueve innovaciones que han transformado el sector del comercio

Actualmente, el sector del retail es un foco de innovación que cuenta con muchas tecnologías emergentes, como el pago contactless, el comercio a través del móvil o el Internet de las cosas. Todas ellas prometen transformar la manera en la que se hacen negocios.
El sector del retail es, por varias razones, el más dinámico para trabajar hoy en día, aunque este enfoque hacia la innovación no es nuevo: innovación y retail han ido siempre de la mano. 

Consideremos, por ejemplo, el código de barras. Hace tan sólo 60 años, un grupo de líneas en blanco y negro prometían revolucionar, cuando se patentaron en 1952, la manera en la que los retailers manejaban los stocks y  servían a sus clientes. No obstante, no todo el mundo parecía estar de acuerdo. Los retailers más escépticos preferían que sus vendedores siguieran escribiendo los precios a mano.
Llevó más de 20 años convencer a los vendedores para que dieran una oportunidad al código de barras. Fue el 26 de junio de 1974, cuando la primera tienda lo utilizó para escanear un producto en Cincinnati, Estados Unidos: un paquete de chicles Wrigley?s Juicy Fruit que está ahora expuesto en la Smithsonian Institution en Washington, DC.
Los avances tecnológicos y los cambios en el comportamiento del consumidor, fortalecidos por los nuevos aparatos y medios, todavía transforman el mundo del retail hoy en día. A continuación, se exponen otras nueve innovaciones que han revolucionado la experiencia del retail en los últimos 40 años o que justo empiezan a cambiarlo.
1. Mercados online
Este año, los compradores online gastarán más de 1,5 billones de dólares en todo el mundo, una cifra que sigue aumentando. La gran aceptación de la web para las compras se ha visto favorecida, en parte, por el desarrollo de los mercados online, que permiten al minorista vender a nivel internacional, llegar a nuevos públicos, y competir con actores ya establecidos en el mercado.
Rakuten lanzó su primermercado online, Rakuten Ichiba, el 1 de mayo de 1997. Sitios como éste ayudan a los pequeños comercios online, ofreciéndoles acceso a una base de clientes mucho mayor y a la infraestructura necesaria para vender de forma electrónica.
2. Redes sociales
Otra de las innovaciones más recientes que ha cambiado el mundo del retail son las redes sociales. Más del 40 por ciento de los consumidores utiliza las redes sociales -Facebook, Twitter, Pinterest- para recomendar productos que han probado, según nuestro estudio.
Además de influir en las decisiones de compra, las redes sociales ofrecen a los minoristas la capacidad de recoger las opiniones de los usuarios sobre nuevos productos y servicios. Con Facebook, llegando a los más de 1.000 millones de usuarios desde su lanzamiento el 4 de febrero de 2004, está claro que las redes sociales han llegado para quedarse.
3. El comercio móvil
1.500 millones de consumidores utilizarán un dispositivo móvil o una tableta para hacer una compra este año, lo que representa más de 204.000 millones de dólares en ventas. Se espera que esta cifra se doble hasta llegar a los 516.000 millones en 2017, cuando el comercio móvil celebre su 20 aniversario.
La primera vez que se utilizó un teléfono móvil para realizar una compra fue en 1997, en Helsinki, Finlandia, cuando dos máquinas expendedoras de Coca-Cola fueron configuradas para aceptar pagos a través de SMS. Ahora, el móvil se está convirtiendo en un canal cada vez más importante para los minoristas para interactuar, apoyar y vender a los compradores, tanto en las tiendas físicas  como online a través de aplicaciones móviles y sitios web.
4. Big data
En el comercio minorista, el momento eureka se produjo el 13 de febrero de 1995, cuando el supermercado inglés Tesco lanzó el primer programa de fidelización basado en tarjetas, capaz de identificar patrones interesantes en el comportamiento del consumidor. Ahora, casi 20 años más tarde, los minoristas de todo el mundo pueden adquirir y analizarmás datos que nunca, y la información obtenida influye en todos los aspectos del retail, desde la toma de decisiones hasta las promociones de marketing y el diseño de las tiendas.
5. El Internet de las cosas
El Internet de las cosas se basa en la idea de poder conectar objetos cotidianos a Internet. Fue propuesta por primera vez por Mark Weiser en septiembre de 1991. Poco más de 20 años después, el Internet de las cosas es una realidad, con un mercado global de objetos conectados que alcanzó un valor de 1.900 millones de dólares el año pasado. A medida que se conectan más objetos, se espera que este mercado llegue a los 7.100 millones de dólares en el año 2020.
6. Geolocalización (beacons)
En 1994, los investigadores de Ericsson inventaron una manera de conectar los dispositivos móviles a los  accesorios de forma inalámbrica, lo que más tarde se conocería como Bluetooth. 20 años después, una versión de menor potencia de Bluetooth se utiliza en los beacons para transmitir mensajes basados en la localización de los dispositivos móviles.
Además de ayudar a los retailers a llegar a los compradores con relevantes ofertas y promociones, basadas en las localizaciones de sus clientes dentro de la tienda, los beacons ofrecen a los comercios una gran cantidad de datos y nuevos conocimientos sobre el comportamiento del comprador que les permiten tomar mejores decisiones a la hora de planificar el stocky el diseño de las tiendas.
7. Cajeros autoservicio
Inventados por el doctor Howard Schneider para reducir los tiempos de espera de pago, los primeros cajeros  autoservicio se introdujeron en una tienda Price Chopper en Clifton, Nueva York, en 1992.
Más recientemente, estos cajeros autoservicio se han convertido en una imagen común en supermercados y tiendas, cuadriplicando su número desde 2008. A finales de este año se estima que habrá unos 430.000 cajeros autoservicio en todo el mundo.
8. Drones
El uso civil de aviones no tripulados está empezando a despegar, dado que las empresas están considerando cómo se podrían utilizar para hacer entregas de productos y proporcionar importantes servicios, como Internet inalámbrico, a lugares remotos.
Para los retailers, los drones tienen un enorme potencial para hacer entregas más rápidas y baratas, razón por la que se espera que el mercado de estos aviones no  tripulados pueda superar los 400 millones de dólares en 2020.
9. Impresión 3D
Ahora que el precio de las impresoras 3D empieza a ser más asequible y que varias patentes esenciales vencen este año, un mayor número de productos de impresión 3D están llegando al mercado. Esto ofrece a los minoristas la excelente oportunidad de producir productos personalizados pedidos en la misma tienda. Sin embargo, estas impresoras también preocupan a algunos sectores por la capacidad que puedan tener de falsificar productos.
Para atender los desafíos del futuro, los retailers deben trabajarmano a mano con los fabricantes para asegurar que estas oportunidades se exploten protegiendo a la vez la propiedad intelectual.
Marc Vicente. CEO de Rakuten España.


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What are #CGiScript, #Churn, #ClassifiedsAds in #SocialMedia?

CGi Script (Interfaz común)
Las interfaces CGI se utilizan para que un usuario pueda enviar información a un servidor de Internet, por lo general en formato web. Los scripts CGI (Interfaces CGI) se utilizan con formatos de menús desplegables o áreas de entrada de texto acompañadas por un botón de envío. Un programa (el script CGI en sí) se encarga de procesar los datos en un servidor de Internet remoto.

CGi Script (Common Interface) 
The CGI interfaces are used for a user to send information to an Internet server, usually in web format. CGI scripts (CGI Interfaces) are used formats drop down menus or text input areas accompanied by a submit button. A program (the CGI script itself) is responsible for processing the data on a remote Internet server. 


Churn
Índice de bajas, medido en %.

Churn 
Lower index, measured in %. 



Clasificados (Anuncios…)

Una forma de publicidad común en los periódicos, Internet y otras publicaciones periódicas gratuitas. Los anuncios por lo general se agrupan bajo una categoría que clasifica el producto o servicio que se ofrece y se muestran en su totalidad en una sección distinta, lo que lo hace distinto de la publicidad gráfica.


Classifieds (Ads ...) 
A common form of advertising in newspapers, Internet and other free periodicals. The ads are usually grouped under a category that classifies the product or service offered and shown in its entirety in a separate section, which makes it distinct from display advertising.

What are your personal qualities to a job interview? (¿Cuáles son tus cualidades personales para una entrevista de trabajo?)

PERSONAL QUALITIES 

Do you consider yourself a person .... 
Open Persuasive Creative Firm 
Enables Weighted phlegmatic Review 
Careful Flexible Adaptable Positive 
Affable Culta Formal Practice 
Aggressive dutiful Franca Pragmatics 
Determined cautious Friendly Business 
Ambitious outspoken Honest Humble 
Friendly dialogue Independent Progressive 
Ingenious Assertive Dynamic Spot 
Attentive Diplomatic Quick Intellectual 
Disciplined Authentic Fair Fair 
Bright Discrete Industrious Receptive 
Willing Able Leal Straight 
Cautious Dura Reflective Leader 
Clara Equanimous Logic Antitrust 
Consistent Effective Respectful Mature 
Collaborator Crafty Efficient Secure 
Combative Executive Methodical Sensata 
Thorough understanding Serena Entrepreneurship 
Energetic communicator Serious Motivator 
Delivered conciliatory Sincere Negotiator 
Concrete Enthusiast Objective Systematic 
Relying Stable Conservative Sociable 
Aware Strong Balanced Optimistic 
Constant Equitable Sorted Tenacious 
Original Tolerant Constructive Ethics 
Controlled Exact Organized Trader 
Convincing Picky Vigorous Patient 
Cooperative Participatory Experience Expert 
Outgoing Coordinator Perceptive Fickle 
Reliable Persistent willful Cordial 
accurate



CUALIDADES PERSONALES

Te consideras una persona....
Abierta             Creativa             Firme             Persuasiva             
Activa              Crítica                Flemática       Ponderada            
Adaptable       Cuidadosa          Flexible          Positiva
Afable              Culta                 Formal            Práctica                  
Agresiva          Cumplidora       Franca            Pragmática           
Amable            Decidida           Hábil               Precavida
Ambiciosa       Desenvuelta      Honesta         Humilde                  
Amistosa         Dialogante        Progresiva      Independiente     
Asertiva           Dinámica          Ingeniosa        Puntual
Atenta              Diplomática       Intelectual      Rápida                   
Auténtica         Disciplinada      Justa              Razonable          
Brillante           Discreta            Laboriosa       Receptiva
Capaz              Dispuesta         Leal                Recta                     
Cauta               Dura                Líder                Reflexiva           
Clara                Ecuánime       Lógica              Resolutiva
Coherente       Eficaz              Madura            Respetuosa           
Colaboradora  Eficiente         Mañosa            Segura               
Combativa      Ejecutiva         Metódica          Sensata
Comprensiva  Minuciosa     Serena               Emprendedora    
Enérgica         Motivadora    Seria                 Comunicadora
Conciliadora   Entregada     Negociadora      Sincera
Concreta        Entusiasta     Objetiva             Sistemática            
Confiada        Estable          Conservadora   Sociable            
Consciente    Equilibrada     Optimista          Sólida
Constante      Equitativa      Ordenada          Tenaz                  
Constructiva  Ética              Original              Tolerante            
Controlada    Exacta           Organizada        Vendedora
Convincente  Exigente        Paciente            Vigorosa              
Cooperativa   Experta         Participativa      Viva                  
Coordinadora Extrovertida  Perceptiva        Voluble
Cordial            Fiable            Persistente        Voluntariosa

Precisa