viernes, 24 de abril de 2015

ROCSpeak_Glass is a Google Glass based application to help people in public speaking.

http://www.cs.rochester.edu/hci/currentprojects.php?proj=rh

traducido por Federico Dilla

Rhema (ROCSpeak_Glass)

Rhema ("Utterance" or "Things Said" in Greek) a.k.a. ROCSpeak_Glass is a Google Glass based application to help people in public speaking. Its intelligent interface can detect the speaker's volume and speaking rate to provide feedback with a goal of modulating the voice. The application utilizes knowledge from human factors to significantly reduce the level of distraction from the feedback during the actual delivery of speech. Experiments with various feedback schemes show that sparse recommendation is more effective to minimize distraction than continuous stream of information.
More information on Rhema is available in the following paper:
M. Iftekhar Tanveer, Emy Lin, and Mohammed (Ehsan) Hoque. Rhema: A Real-Time In-Situ Intelligent Interface to Help People with Public Speaking, To appear In Proceedings of the 20th ACM Conference on Intelligent User Interfaces (IUI’15), Atlanta, GA, USA, 2015

Rhema consists of two main pieces of software: the server and the client. The two pieces of software runs in two different hardware and connect between them using a WiFi network.The server is designed to run on a Windows computer. The client works on Google Glass. However, it can be tested in any android platform as long as there is WiFi connectivity. Our software is currently in Alpha stage so you might experience glitches. Please leave your comments if you need help installing the software.

Download and Installation

The server program will currently run only in a Windows machine. Please download this compressed zip fileand extract in a suitable location. Now, run soundGrabber.exe with administrator privilege. If your firewall asks for any permission, please allow all the permissions by checking the corresponding check-boxes. The program will prompt the IP address (XXX.XXX.X.XXX) of the system as follows:
Waiting for connection in 192.168.0.102 (Port: 9090)

This IP address has to be set up with the client app. This is described below in the section titled "Setting up IP address".

Installing the Clients

The client apps are distributed as .apk files. http://www.talkandroid.com/guides/beginner/install-apk-files-on-android/ Please check out these instructionson how to install the apk files. Please follow the second option in that page (Installing Applications With Android SDK)
Plot2 Feedback Scheme
This apk will show the feedback on volume and speed using two line plots. A video prototype of this feedback scheme is shown below:
Bars Feedback Scheme
Shows the volume and speaking rate using two bars. Please note, in the main app, speed is represented using a horizontal bar rather than a vertical one.
Quads Feedback Scheme
It uses a 2D plot to show volume and speaking rate.

Rhema (ROCSpeak_Glass)
Rhema ("Emisión" o "cosas que se dicen" en griego) aka ROCSpeak_Glass es una aplicación basada en Google Glass para ayudar a las personas para hablar en público. Su interfaz inteligente puede detectar el volumen del altavoz y velocidad de la voz para proporcionar retroalimentación con el objetivo de la modulación de la voz. La aplicación utiliza el conocimiento de los factores humanos para reducir significativamente el nivel de distracción de las votaciones durante la entrega real de la palabra. Los experimentos con diversos esquemas de retroalimentación muestran que la recomendación escasa es más eficaz para minimizar la distracción de flujo continuo de información.
Más información sobre Rhema está disponible en el siguiente documento:
M. Iftekhar Tanveer, Emy Lin, y Mohammed (Ehsan) Hoque. Rhema: A Real-Time In-Situ Interfaz inteligente para ayudar a las personas con hablar en público, para aparecer en Actas de la 20ª Conferencia ACM sobre Interfaces de Usuario Inteligentes (IUI'15), Atlanta, GA, EE.UU., 2015
Rhema consta de dos piezas principales de software: el servidor y el cliente. Las dos piezas de software se ejecuta en dos equipos diferentes y se conectan entre ellos mediante un servidor WiFi network.The está diseñado para ejecutarse en un equipo con Windows. El cliente trabaja en Google Glass. Sin embargo, se puede probar en cualquier plataforma androide, siempre y cuando hay conectividad WiFi. Nuestro software se encuentra actualmente en fase alfa, así que puede experimentar problemas técnicos. Por favor, deje sus comentarios si usted necesita ayuda para instalar el software.
Descarga e Instalación

El programa servidor actualmente se ejecute sólo en una máquina Windows. Por favor, descargue este extracto fileand comprimido zip en un lugar adecuado. Ahora, ejecute soundGrabber.exe con privilegios de administrador. Si su firewall pide permiso alguno, por favor permitir que todos los permisos marcando las casillas correspondientes. El programa le pedirá la dirección IP (XXX.XXX.X.XXX) del sistema como sigue:
Esperando la conexión en 192.168.0.102 (Puerto: 9090)

Esta dirección IP tiene que ser creado con la aplicación cliente. Esto se describe a continuación en la sección titulada "Configuración de la dirección IP".
Instalación de los clientes

Las aplicaciones de cliente se distribuyen como archivos .apk. http://www.talkandroid.com/guides/beginner/install-apk-files-on-android/ favor revise estos instructionson cómo instalar los archivos apk. Por favor, siga la segunda opción en esa página (Instalación de aplicaciones con Android SDK)
Esquema Feedback Plot2
Este apk mostrará la información sobre el volumen y la velocidad por medio de dos gráficos de líneas. Un prototipo vídeo de este esquema de retroalimentación se muestra a continuación:

Esquema Bares Comentarios
Muestra el tipo de volumen y habla usando dos barras. Tenga en cuenta, en la aplicación principal, la velocidad se representa mediante una barra horizontal en vez de una vertical.

Esquema Quads Comentarios
Utiliza una parcela 2D para mostrar el volumen y la velocidad de la voz.



jueves, 23 de abril de 2015

Defence against RAM scrapers outlets

http://vintegris.info/ram-010101/

traducido por Federico Dilla

Defence against RAM scrapers outlets
by Vintegris.info • March 19, 2015

The theft of payment card data has become an everyday crime that produces rapid monetary gain.

The attackers aim to steal data stored on the magnetic stripe payment cards, optionally clone cards, and run charges in the accounts associated with them.

The theme of the outlets and malware RAM scrapers always generates in companies and retailers essentially two important questions:

How do we protect ourselves?
What new technologies are used in this sense to protect businesses and consumers?
Defense model POS

The four layers of the model POS Defence are:

Layer infection. This is the first line of defense and foremost against the action of RAM scrapers that infect outlets, and which aims to prevent initial infection or block the execution of malware before it is deployed.

Side layer. If the layer of infection can not stop the malware, the next layer of defense is to identify suspicious or malicious behavior when malware attempts to spread, and immediately blocks it.

Collecting data of each layer. The attacks of RAM scraper to a PoS may involve other components of information how keyloggers, which can allow cybercriminals to steal confidential files. This layer of defense is to prevent data theft.

Exfiltration layer. The data stolen credit card are valuable only after being exfiltrados the victim machine. The last layer of defense is to prevent that malware can perform communication with the C & C servers and prevent exfiltration of stolen data.



By Yago Gómez Trenor - Security Analyst Vintegris

La defensa contra raspadores de RAM en los puntos de venta

El robo de datos de tarjetas de pago se ha convertido en un crimen cotidiano que produce ganancias monetarias rápidas.

Los atacantes tienen como objetivo robar los datos almacenados en la banda magnética de las tarjetas de pago, opcionalmente clonar las tarjetas, y ejecutar cargos en las cuentas asociadas con ellos.
El tema de los puntos de venta y los raspadores RAM de malware genera siempre en las empresas y fundamentalmente en los minoristas dos preguntas importantes:
  • ¿Cómo nos protegemos?
  • ¿Qué nuevas tecnologías se utilizan en este sentido para proteger a las empresas y a los consumidores?
Modelo de defensa de punto de venta
Las cuatro capas de la defensa modelo de punto de venta son los siguientes:
Capa infección. Ésta es la primera línea de defensa y la más importante contra la acción de los raspadores de RAM que infectan los puntos de venta, ya que tiene como objetivo prevenir la infección inicial o bloquear la ejecución del malware antes de que se despliegue.
Capa lateral. Si la capa de la infección no puede detener al malware, la siguiente capa de defensa tiene como objetivo identificar comportamientos sospechosos o maliciosos cuando el malware intenta propagarse, y de inmediato se lo bloquea.
Recopilación de los datos de cada capa. Los ataques de un raspador RAM a un PoS podrían involucrar a otros componentes de información cómo keylogers, lo que puede permitir a los cibercriminales robar archivos confidenciales. Esta capa de defensa tiene por objeto prevenir el robo de datos.
Capa de Exfiltración. Los datos de la tarjeta de crédito robada sólo son valiosos después de haber sido exfiltrados de la máquina de la víctima. La última capa de defensa tiene por objeto prevenir que malware pueda realizar la comunicación con los servidores C & C y evitar la exfiltración de datos robados.

Por Yago Gómez Trenor – Analista de Seguridad de Vintegris

5 Tips For Creating A Profit Building Marketing Plan For Your Business

http://networkandfinance.com/?p=5822

traducido por Federico Dilla

5 Tips For Creating A Profit Building Marketing Plan For Your Business

BY: NETWORK AND FINANCE | DATE: 2015/03/10 | CATEGORIES: MARKETING 
As a business owner, taking the time to create a marketing plan is fundamental to your success. Whether you’re facing a period of slow sales or looking to expand your business and take it to the next level, a marketing plan will help keep you on track, ensure you are spending your marketing pounds effectively, and give you the game plan you need to take your business to the next heights of success.
strategy
To help you create an effective marketing plan for your business, I have pulled together five key points based on my own experience and the diverse number of businesses I offer marketing advice to.
  1. Keep the End in Sight
Treat your marketing plan as a road map, a means to an end. Before planning your journey, you need to have a clear idea of your destination and how long it should take to get you there.
Take the time to work out EXACTLY what you want to achieve in your business and when? How much extra income do you want to earn? How many clients do you need each month to achieve this? What new services can you offer, to maximise the revenue that you can generate from each client? What new markets do you need to enter?
By locking down specifics, you will know PRECISELY what you want to achieve and choose the most appropriate marketing strategies and actions to get you there.
  1. Choosing Marketing with a Fast Return on Investment
Advertising and marketing comes in different shapes and forms and at different price tags – take note that a highly priced form of promotion does not necessarily guarantee lots of new customers!
For any marketing activity that you undertake, think about how many orders you will need to generate to break even (get your money back) and how many you will need to make a profit. This is the concept of “Return on Investment” or ROI.
We’re living in tougher economic times and your business does not have the luxury of simply creating “awareness”. You need results, you need profits and you need them fast! Choose marketing strategies that provide you with the fastest possible Return on Investment, for the longest possible period of time.
  1. Don’t Follow the Crowd
I see far too many businesses whose “marketing plan” consists of following their competitors and choosing marketing activities because they seem to be the “in thing” to do, without taking the time to analyze if choosing the right marketing strategy for their business.
As the saying goes “Average businesses blend in with the herd and get average results”. If your competitors are choosing expensive exhibitions with declining footfalls over relatively low cost internet marketing, based on their own lack of information, you can see why following the bandwagon is not going to take your business to great heights.
Choose marketing strategies, which you (or a marketing expert who understands your business) have thought through intelligently, which will help you achieve your goals with speed and the least possible expense, not those which are chosen “in the hope that they work”.
  1. Keep Things Balanced
Keep your marketing plan balanced and manage your risk by never relying on just ONE method of promoting your business to bring in sales.
Your marketing plan should include a mix of intelligent branding, a website that stands out from your competitors with regular updates and revamps, search engine optimisation, social media marketing, PR, networking and finding a way to encourage client referrals.
  1. Choose Marketing Strategies, With Measurable Results
My advice to you would be to ONLY undertake marketing activities where you can accurately and instantly MEASURE the results, to see what’s working and what’s not.
Biased as I am towards online marketing, I will unashamedly proclaim that one of the key advantages online marketing offers is a high degree of measurability, flexibility and low cost.
If you choose to undertake more conventional forms of marketing, put mechanism in place, which will allow you to measure the results, to gauge the effectiveness of your advertising and marketing activities.
In conclusion, an intelligently thought out marketing plan will help you focus on your business objectives and growth and provide you with a roadmap to get you there in the least amount of time.

By Harley Ulrich

5 consejos para crear un plan de beneficio Edificio Marketing para su Negocio
POR: RED Y FINANZAS | Fecha: 10/03/2015 | CATEGORÍAS: MARKETING
Como propietario de un negocio, tomarse el tiempo para crear un plan de marketing es fundamental para su éxito. Ya sea que esté frente a un período de desaceleración de las ventas o en busca de ampliar su negocio y llevarlo al siguiente nivel, un plan de marketing le ayudará a mantener el rumbo, asegúrese de que están gastando sus kilos de marketing eficaz, y le dará el plan de juego que necesita para llevar su negocio a los próximos niveles de éxito.
estrategia
Para ayudarle a crear un plan de marketing eficaz para su negocio, he reunido cinco puntos clave basado en mi propia experiencia y el número diverso de empresas Ofrezco consejos de marketing para.
Mantenga el final a la vista
Trate a su plan de marketing como una hoja de ruta, un medio para un fin. Antes de planificar su viaje, es necesario tener una idea clara de su destino y el tiempo que debe tomar para llegar hasta allí.
Tómese el tiempo para saber exactamente lo que quiere lograr en su negocio y cuando? ¿Cuánto ingreso extra es lo que quieres ganar? ¿Cuántos clientes que necesita cada mes para lograr esto? ¿Qué nuevos servicios puede ofrecer, para maximizar los ingresos que puede generar a partir de cada cliente? ¿Qué nuevos mercados Qué se necesita para entrar?
Al bloquear los detalles, usted sabrá exactamente lo que quiere lograr y elegir las estrategias y acciones de marketing más adecuadas para llegar hasta allí.
La elección de marketing con un rápido retorno de la inversión
Publicidad y marketing viene en diferentes formas y formas y en diferentes etiquetas de precio - toma nota de que una forma de alto precio de la promoción no garantiza necesariamente una gran cantidad de nuevos clientes!
Para cualquier actividad de marketing que emprendas, piense en cuántas órdenes se necesita para generar el punto de equilibrio (obtener su dinero de vuelta) y cuántos tendrá que obtener un beneficio. Este es el concepto de "retorno de la inversión" o ROI.
Estamos viviendo en tiempos económicos más difíciles y su negocio no tiene el lujo de simplemente crear "conciencia". Necesita resultados, es necesario beneficios y usted los necesita rápido! Elegir las estrategias de marketing que le proporcionan el más rápido retorno posible de la inversión, durante el mayor período de tiempo posible.
No seguir a la multitud
Veo demasiadas empresas cuyo "plan de marketing" consiste en seguir a sus competidores y la elección de las actividades de marketing, ya que parecen ser el "de moda" que hacer, sin tomarse el tiempo para analizar si la elección de la estrategia de marketing adecuada para su negocio.
Como dice el refrán "Promedio de negocios se mezclan con la manada y obtener resultados promedio". Si sus competidores están eligiendo exposiciones caros con la disminución de las pisadas sobre la comercialización relativamente bajo costo a Internet, en función de su propia falta de información, se puede ver por qué tras el carro no va a llevar su negocio a grandes alturas.
Elegir las estrategias de marketing, que usted (o un experto en marketing que entiende su negocio) han pensado a través de forma inteligente, que le ayudarán a alcanzar sus metas con la velocidad y el menor gasto posible, no aquellos que son elegidos "con la esperanza de que funcionen".
Mantenga las cosas equilibradas
Mantenga su plan de marketing equilibrado y gestionar su riesgo por no depender de un solo método de promoción de su negocio para traer en las ventas.
Su plan de marketing debe incluir una combinación de marca inteligente, un sitio web que se destaca de sus competidores con actualizaciones periódicas y renueva, posicionamiento en buscadores, marketing en redes sociales, relaciones públicas, la creación de redes y encontrar una manera de animar a referencias de clientes.
Elija Estrategias de Marketing, con resultados medibles
Mi consejo para ti sería realizar sólo las actividades de marketing donde se puede medir de forma precisa y al instante los resultados, para ver lo que funciona y lo que no.
Sesgada como soy hacia el marketing en línea, yo proclamo sin vergüenza que una de las ventajas clave de marketing en línea ofrece es un alto grado de capacidad de medición, flexibilidad y bajo costo.
Si decide emprender formas más convencionales de comercialización, el mecanismo puesto en marcha, lo que permitirá que usted mida los resultados, para medir la eficacia de sus actividades de publicidad y marketing.
En conclusión, un plan de marketing inteligentemente pensado le ayudará a centrarse en sus objetivos de negocio y crecimiento y le proporcionará una hoja de ruta para llegar hasta allí en la menor cantidad de tiempo.

Por Harley Ulrich

miércoles, 22 de abril de 2015

7 Must-read books about crowdsourcing

http://www.ennomotive.com/2014/11/7-must-read-books-about-crowdsourcing/

traducido por Federico Dilla


7 MUST-READ BOOKS ABOUT CROWDSOURCING

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There is no doubt that there is tremendous value in the wisdom of the crowd and companies or non-profit organizations can utilize community-driven approaches in different parts of the value chain. Having said that, you need to get the full picture before jumping in the crowd wagon.
The following books can help you achieve just that! From governmental organizations to small and large companies, they feature many case studies and tips to ensure success with your next crowd initiatives.
 The Solution Revolution: How Business, Government, and Social Enterprises Are Teaming Up to Solve Society’s Toughest Problems World hunger. Climate change. Crumbling infrastructure. It’s clear that in today’s era of fiscal constraints and political gridlock, we can no longer turn to government alone to tackle these and other towering social problems. What’s required is a new, more collaborative and productive economic system. The Solution Revolution brings hope—revealing just such a burgeoning new economy where players from across the spectrum of business, government, philanthropy, and social enterprise converge to solve big problems and create public value.
By erasing public-private sector boundaries, the solution economy is unlocking trillions of dollars in social benefit and commercial value. Where tough societal problems persist, new problem solvers are crowdfunding, ridesharing, app-developing, or impact-investing to design innovative new solutions for seemingly intractable problems. Providing low-cost health care, fighting poverty, creating renewable energy, and preventing obesity are just a few of the tough challenges that also represent tremendous opportunities for those at the vanguard of this movement. They create markets for social good and trade solutions instead of dollars to fill the gap between what government can provide and what citizens need.
So what drives the solution economy? Who are these new players and how are their roles changing? How can we grow the movement? And how can we participate?
Deloitte’s William D. Eggers and Paul Macmillan answer these questions and more, and they introduce us to the people and organizations driving the revolution—from edgy social enterprises growing at a clip of 15 percent a year, to megafoundations, to Fortune 500 companies delivering social good on the path to profit. Recyclebank, RelayRides, and LivingGoods are just a few of the innovative organizations you’ll read about in this book.
Government cannot handle alone the huge challenges facing our global society—and it shouldn’t. We need a different economic paradigm that can flexibly draw on resources, combine efforts, and create value, while improving the lives of citizens. The Solution Revolution shows the way.
 Crowdstorm: The Future of Innovation, Ideas, and Problem Solving Successful organizations are constantly searching for new ideas. Historically, organizations have looked to their employees and select partners. They have used techniques like brainstorming to gather and evaluate ideas. However, in today’s market, talent and new ideas can be found everywhere.
The Internet has enabled organizations to greatly expand their searches far beyond their four walls. Instead of ten or one hundred people, organizations from startups to Fortunate 500 firms can work with thousands or tens of thousands to discover and assess many, many more ideas (as well as prototypes, partners and people). We call this Crowdstorming.
But how do you organize so many people and ideas to get the best results?
The goal is to help the readers make Crowdstorming work; to help more organizations engage with people far beyond their organizational borders, to find better ideas, solutions, talent and partners so we can address some of our most challenging problems — not just for the sake of business, but for our society, too.
  • Shaun Abrahamson has spent more than a decade as an early stage investor and advisor partnering with leading startups and global organizations to identify, create and launch new businesses enabled by newly possible relationships with customers and experts.
    Peter Ryder is the former President of jovoto and has broad experience as a consultant helping organizations improve their business through the use of new technologies.
  • Bastian Unterberg is the founder and CEO of jovoto, a Berlin and NYC based firms that organizes a 40,000 person strong creative community to work with global brands on problems ranging from new product design to sustainable architecture.
 The Crowdsourced Performance Review: How to Use the Power of Social Recognition to Transform Employee Performance Today’s most successful companies are transforming their predictable “one-way” review processes into dynamic, collaborative systems that apply the latest social technologies. Instead of a one-time annual evaluation of performance, managers and employees receive collective feedback from everyone across their company. It’s all achieved through crowdsourcing, and it generates more accurate, actionable results than traditional methods.
With The Crowdsourced Performance Review, you’ll create a review system that gathers the feedback of many, so you can make better, more informed decisions. And this new model is simpler than you think.
 The Art of Community: Building the New Age of Participation Online communities provide a wide range of opportunities for supporting a cause, marketing a product or service, or building open source software. The Art of Community helps you recruit members, motivate them, and manage them as active participants. Author Jono Bacon offers experiences and observations from his 14-year effort to build and manage communities, including his current position as manager for Ubuntu.
Discover how your community can become a reliable support network, a valuable source of new ideas, and a powerful marketing force. This expanded edition shows you how to keep community projects on track, make use of social media, and organize collaborative events. Interviews with 12 community management leaders, including Linus Torvalds, Tim O’Reilly, and Mike Shinoda, provide useful insights.
  • Develop specific objectives and goals for building your community
  • Build processes to help contributors perform tasks, work together, and share successes
  • Provide tools and infrastructure that enable members to work quickly
  • Create buzz around your community to get more people involved
  • Harness social media to broadcast information, collaborate, and get feedback
  • Use several techniques to track progress on community goals
  • Identify and manage conflict, such as dealing with divisive personalities
 Getting Results From Crowds: The definitive guide to using crowdsourcing to grow your business Build your business by tapping one of the most powerful trends in business today: Crowdsourcing.
Getting Results From Crowds provides practical, pragmatic, clear guidance on how you can draw on the power of crowds to grow your business. Filled with real-life case studies and useful examples, it gives you everything you need to know to create success in a world where talent can be anywhere.
 The Wisdom of Crowds In this fascinating book, New Yorker business columnist James Surowiecki explores a deceptively simple idea: Large groups of people are smarter than an elite few, no matter how brilliant–better at solving problems, fostering innovation, coming to wise decisions, even predicting the future.
With boundless erudition and in delightfully clear prose, Surowiecki ranges across fields as diverse as popular culture, psychology, ant biology, behavioral economics, artificial intelligence, military history, and politics to show how this simple idea offers important lessons for how we live our lives, select our leaders, run our companies, and think about our world.
 Here Comes Everybody: The Power of Organizing Without Organizations A revelatory examination of how the wildfirelike spread of new forms of social interaction enabled by technology is changing the way humans form groups and exist within them, with profound long-term economic and social effects-for good and for ill.
A handful of kite hobbyists scattered around the world find each other online and collaborate on the most radical improvement in kite design in decades. A midwestern professor of Middle Eastern history starts a blog after 9/11 that becomes essential reading for journalists covering the Iraq war. Activists use the Internet and e-mail to bring offensive comments made by Trent Lott and Don Imus to a wide public and hound them from their positions.
A few people find that a world-class online encyclopedia created entirely by volunteers and open for editing by anyone, a wiki, is not an impractical idea. Jihadi groups trade inspiration and instruction and showcase terrorist atrocities to the world, entirely online. A wide group of unrelated people swarms to a Web site about the theft of a cell phone and ultimately goads the New York City police to take action, leading to the culprit’s arrest.
With accelerating velocity, our age’s new technologies of social networking are evolving, and evolving us, into new groups doing new things in new ways, and old and new groups alike doing the old things better and more easily. You don’t have to have a MySpace page to know that the times they are a changin’. Hierarchical structures that exist to manage the work of groups are seeing their raisons d’tre swiftly eroded by the rising technological tide. Business models are being destroyed, transformed, born at dizzying speeds, and the larger social impact is profound.
One of the culture’s wisest observers of the transformational power of the new forms of tech-enabled social interaction is Clay Shirky, and Here Comes Everybody is his marvelous reckoning with the ramifications of all this on what we do and who we are. Like Lawrence Lessig on the effect of new technology on regimes of cultural creation, Shirky’s assessment of the impact of new technology on the nature and use of groups is marvelously broad minded, lucid, and penetrating; it integrates the views of a number of other thinkers across a broad range of disciplines with his own pioneering work to provide a holistic framework for understanding the opportunities and the threats to the existing order that these new, spontaneous networks of social interaction represent. Wikinomics, yes, but also wikigovernment, wikiculture, wikievery imaginable interest group, including the far from savory. A revolution in social organization has commenced, and Clay Shirky is its brilliant chronicler.

Photo credit: JD Hancock / Foter / CC BY


7-debe leer libros sobre crowdsourcing
Publicado a las 00: 23h en el Crowdsourcing por ennomotive 0 Comentarios
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No hay duda de que hay un enorme valor en la sabiduría de la multitud y las empresas u organizaciones sin fines de lucro pueden utilizar enfoques impulsados ​​por la comunidad en diferentes partes de la cadena de valor. Habiendo dicho esto, usted necesita para obtener el cuadro completo antes de saltar en el carro multitud.
Los siguientes libros pueden ayudarle a lograr precisamente eso! Desde las organizaciones no gubernamentales a las pequeñas y grandes empresas, que cuentan con muchos estudios de casos y consejos para asegurar el éxito con sus próximas iniciativas de multitudes. La Revolución Solución: ¿Cómo Negocios, Gobierno y Empresas Sociales se han unido para resolver el hambre más duro Problemas Mundiales de la Sociedad. Cambio climático. Deterioro de la infraestructura. Está claro que en la era actual de las restricciones fiscales y la parálisis política, que ya no podemos recurrir a gobierno por sí solo para hacer frente a estos y otros problemas sociales altísimos. Lo que se necesita es un nuevo, más colaborativo y productivo sistema económico. La revolución de solución trae esperanza-reveladora sólo un nuevo tipo de economía floreciente, donde los jugadores de todo el espectro de los negocios, el gobierno, la filantropía y la empresa social convergen para resolver grandes problemas y crear valor público.
Al borrar los límites del sector público y privado, la economía solución es desbloquear miles de millones de dólares en beneficio social y valor comercial. Caso de que persistan los problemas sociales difíciles, nuevos solucionadores de problemas se crowdfunding, Viajes, app-desarrollo, o el impacto-inversión para el diseño de nuevas soluciones innovadoras para los problemas aparentemente insolubles. Proporcionar atención médica de bajo costo, la lucha contra la pobreza, la creación de energía renovable, y la prevención de la obesidad son sólo algunos de los retos difíciles que también representan enormes oportunidades para aquellos en la vanguardia de este movimiento. Crean mercados para los buenos y comerciales soluciones sociales en lugar de dólares para llenar la brecha entre lo que el gobierno puede ofrecer y lo que los ciudadanos necesitan.
Así que lo que impulsa la economía solución? ¿Quiénes son estos nuevos jugadores y cómo están cambiando sus roles? ¿Cómo podemos hacer crecer el movimiento? ¿Y cómo podemos participar?
Bill Eggers de Deloitte y Paul Macmillan responden a estas preguntas y mucho más, y nos introducen a las personas y organizaciones que impulsan la revolución desde nervioso empresas sociales en crecimiento a un ritmo de 15 por ciento al año, a megafoundations, a las compañías Fortune 500 que entregan sociales bueno en el camino hacia el beneficio. Recyclebank, RelayRides y LivingGoods son sólo algunas de las organizaciones innovadoras que leerás en este libro.
El gobierno no puede manejar por sí solo los enormes desafíos que enfrenta nuestra sociedad global y no debería. Necesitamos un paradigma económico diferente que puede recurrir, según los recursos, aunar esfuerzos y crear valor, al tiempo que mejora la vida de los ciudadanos. La Revolución Solución muestra el camino. Crowdstorm: El Futuro de la Innovación, Inspiración, y Resolución de Problemas Las organizaciones de éxito están en constante búsqueda de nuevas ideas. Históricamente, las organizaciones han recurrido a sus empleados y socios selectos. Se han utilizado técnicas como la lluvia de ideas para reunir y evaluar ideas. Sin embargo, en el mercado actual, el talento y nuevas ideas se pueden encontrar por todas partes.
El Internet ha permitido a las organizaciones a ampliar enormemente sus búsquedas mucho más allá de sus cuatro paredes. En vez de diez o cien personas, las organizaciones de startups a 500 empresas Afortunadas pueden trabajar con miles o decenas de miles de personas a descubrir y valorar muchas, muchas más ideas (así como los prototipos, socios y personas). A esto le llamamos Crowdstorming.
Pero, ¿cómo se puede organizar a tanta gente e ideas para obtener los mejores resultados?
El objetivo es ayudar a los lectores a hacer trabajo Crowdstorming; para ayudar a que más organizaciones se involucran con las personas más allá de sus fronteras organizacionales, para encontrar mejores ideas, soluciones, talento y socios para que podamos resolver algunos de nuestros problemas más difíciles - no sólo por el bien de los negocios, sino también para nuestra sociedad, también.
Shaun Abrahamson ha pasado más de una década como inversionista etapa temprana y asesor de la asociación con las principales nuevas empresas y organizaciones mundiales para identificar, crear y poner en marcha nuevos negocios habilitados por el recién posibles relaciones con clientes y expertos.
Peter Ryder es el ex presidente de Jovoto y tiene una amplia experiencia como consultor de ayudar a las organizaciones a mejorar su negocio mediante el uso de las nuevas tecnologías.
Bastian Unterberg es el fundador y CEO de Jovoto, un Berlín y Nueva York empresas de base que organiza un 40.000 persona fuerte comunidad creativa de trabajar con marcas globales sobre los problemas que van desde el diseño de nuevos productos para la arquitectura sostenible. La Revisión del Desempeño Crowdsourced: Cómo usar el poder de reconocimiento social para transformar las empresas más exitosas del rendimiento de los empleados actuales están transformando sus predecibles "unidireccionales" procesos de revisión en los sistemas dinámicos y de colaboración que se aplican las últimas tecnologías sociales. En lugar de una evaluación anual de una sola vez del desempeño, los gerentes y los empleados reciben retroalimentación colectiva de todo el mundo a través de su empresa. Todo se logra a través de crowdsourcing, y genera resultados más precisos y ejecutables, que los métodos tradicionales.
Con El Crowdsourced Performance Review, vamos a crear un sistema de revisión que recoge las votaciones de muchos, para que pueda tomar decisiones mejores y más informadas. Y este nuevo modelo es más simple de lo que piensas. El arte de la Comunidad: Construyendo la Nueva Era de la participación de las comunidades en línea proporcionan una amplia gama de oportunidades para apoyar una causa, la comercialización de un producto o servicio, o la construcción de software de código abierto. El arte de la Comunidad ayuda a reclutar miembros, motivarlos, y administrarlos como participantes activos. Autor Jono Bacon ofrece experiencias y observaciones de su esfuerzo de 14 años para construir y gestionar comunidades, incluyendo su actual cargo de director para Ubuntu.
Descubra cómo su comunidad puede convertirse en una red confiable de apoyo, una valiosa fuente de nuevas ideas, y una fuerza de marketing muy poderosa. Esta edición ampliada que muestra como evitar que los proyectos comunitarios en la pista, hacer uso de los medios sociales, y organizar eventos colaborativos. Las entrevistas con los 12 líderes comunitarios de gestión, incluyendo Linus Torvalds, Tim O'Reilly y Mike Shinoda, proporcionan información útil.
Desarrollar objetivos y metas específicas para la construcción de su comunidad
Generar procesos para ayudar a los contribuyentes realizar tareas, trabajar juntos y compartir los éxitos
Proporcionar herramientas e infraestructura que permiten a los miembros a trabajar rápidamente
Crear bullicio en torno a su comunidad para involucrar a más personas
Aprovechar las redes sociales para difundir información, colaborar y obtener retroalimentación
Utilice varias técnicas para el seguimiento del progreso en las metas de la comunidad
Identificar y gestionar los conflictos, tales como tratar con personalidades divisivas Obtención de resultados de las multitudes: la guía definitiva mediante crowdsourcing para hacer crecer su negocio Construya su negocio tocando una de las tendencias más poderosas en los negocios de hoy: Crowdsourcing.
Obtención de resultados de las multitudes ofrece pragmática orientación clara práctico, sobre cómo se puede aprovechar el poder de la multitud para hacer crecer su negocio. Lleno de estudios de casos reales y ejemplos útiles, que te da todo lo que necesita saber para crear el éxito en un mundo en el que el talento puede estar en cualquier parte. La sabiduría de las multitudes en este fascinante libro, The New Yorker columnista de negocios James Surowiecki explora una idea aparentemente simple: Grandes grupos de personas son más inteligentes que una pequeña elite, no importa cuán brillante mejores para resolver problemas, fomentar la innovación, llegando a decisiones sabias, incluso predecir el futuro.
Con erudición sin límites y en prosa deliciosamente claro, Surowiecki oscila a través de campos tan diversos como la cultura popular, la psicología, la biología de hormigas, la economía del comportamiento, la inteligencia artificial, la historia militar y política para mostrar cómo esta simple idea ofrece lecciones importantes para la forma en que vivimos nuestras vidas , seleccionar a nuestros líderes, ejecutar nuestras empresas, y pensar en nuestro mundo. Here Comes Everybody Un examen revelador de cómo la propagación wildfirelike de nuevas formas de interacción social gracias a la tecnología está cambiando la forma en que los seres humanos forman grupos y existen dentro de ellos, con económicas y sociales profundas a largo plazo efectos para bien como para mal.
Un puñado de aficionados de cometas repartidos por todo el mundo a encontrar unos a otros en línea y colaborar en la mejora más radical en el diseño de la cometa en décadas. Un profesor del medio oeste de la historia de Oriente Medio se inicia un blog después del 9/11 que se convierte en una lectura esencial para los periodistas que cubren la guerra de Irak. Los activistas usan la Internet y el correo electrónico para que los comentarios ofensivos hechos por Trent Lott y Don Imus a un público amplio y acosar de sus puestos.
Algunas personas encuentran que una enciclopedia en línea de clase mundial creado en su totalidad por voluntarios y abiertos para la edición por cualquier persona, un wiki, no es una idea poco práctica. Grupos yihadistas comercio inspiración e instrucción y mostrar atrocidades terroristas en el mundo, totalmente en línea. Un amplio grupo de enjambres personas no relacionadas a un sitio Web sobre el robo de un teléfono celular y por último incita la policía de Nueva York para tomar medidas, lo que lleva a la detención del culpable.
Con la velocidad de aceleración, las nuevas tecnologías de nuestra era de las redes sociales están evolucionando, y nosotros en evolución, en nuevos grupos haciendo cosas nuevas en nuevas formas, y grupos de antiguos y nuevos por igual que hacen las cosas viejas mejor y más fácilmente. Usted no tiene que tener una página de MySpace para saber que los tiempos están cambiando. Las estructuras jerárquicas que existen para gestionar el trabajo de los grupos están viendo sus razones de tre rápidamente erosionado por la marea tecnológica naciente. Los modelos de negocio están siendo destruidos, transforman, nacido a velocidades de vértigo, y el impacto social más amplio es profunda.
Uno de los observadores más sabios de la cultura del poder transformador de las nuevas formas de interacción social tecnología habilitada es Clay Shirky, y aquí viene todo el mundo es su maravillosa ajuste de cuentas con las ramificaciones de todo esto sobre lo que hacemos y lo que somos. Al igual que Lawrence Lessig sobre el efecto de las nuevas tecnologías en los regímenes de la creación cultural, la evaluación de Shirky del impacto de las nuevas tecnologías sobre la naturaleza y el uso de grupos es maravillosamente mente amplia, lúcida y penetrante; integra los puntos de vista de una serie de otros pensadores en una amplia gama de disciplinas con su propio trabajo pionero para proporcionar un marco integral para la comprensión de las oportunidades y las amenazas al orden existente que estas nuevas redes, espontáneos de interacción social representan. Wikinomics, sí, pero también wikigovernment, wikiculture, wikievery grupo de interés imaginable, incluyendo el extremo de salado. Una revolución en la organización social ha comenzado, y Clay Shirky es su brillante cronista.
Crédito de la foto: JD Hancock / Foter / CC BY